Glasbreuk

Al is het een heel laag percentage, ondanks onze goede zorg en uitstekende verpakking, kan het voorkomen dat je spiegel kapot aankomt.

Omdat wij al onze opdrachten verzekerd verzenden, hoef je jezelf geen zorgen te maken, want bij glasbreuk sturen we je, zonder extra kosten, een vervangende spiegel.

Maar let op, daar zijn wel een paar regels aan verbonden waaraan je jezelf dient te houden, anders kunnen wij géén beroep doen op de glasbreukverzekering die wij voor jouw order hebben afgesloten!

glasbreuk: gebroken spiegel

Hoe je de glasbreuk moet melden, staat hieronder stap voor stap beschreven. Onthoud daarbij dat het van essentieel belang is dat je glasbreuk direct aan ons meld op de dag van aflevering, of uiterlijk de eerstvolgende werkdag nadat je het pakket heb ontvangen!

1. Maak digitale foto’s

A. Neem foto's van de boven en onderkant van de verpakking. Indien er aan de buitenkant van de verpakking zichtbare schade waarneembaar is, maak je een extra detail foto van de beschadiging.

B. Fotograveer de barcode (streepjescode PostNL zegel) op het pakket.

C. Maak een foto van de kapotte spiegel terwijl deze zich nog in de verpakking bevind.

2. Verzamel uw gegevens

A. Noteer het pakketnummer van uw zending. Deze is te vinden onder de barcode van de pakketzegel op de verpakking van uw spiegel. Het nummer begint meestal met 2S…… of 3S……

B. Noteer je order/factuurnummer plus het totale factuurbedrag. Beide te vinden op de bevestigingsemail / factuur die we je bij het plaatsen van je bestelling hebben toegezonden.

3. Meld de glasbreuk aan ons

Heb je bovenstaande stappen uitgevoerd, en al je gegevens verzameld, stuur dan een e-mail om de schade te melden aan: info@laserspiegel.nl en vermeld daarbij de volgende gegevens:

Onderwerp e-mail:

Als onderwerp van de e-mail vermeld je: GLASBREUK order: XXXX (xxxx = uw order/factuurnummer).

In het bericht venster::

Naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer
Het order/factuurnummer van je bestelling
PostNL pakketnummer (onder de barcode op de pakketzegel)
Datum ontvangst
Het adres van aflevering indien dit verschilt van het order/factuur adres.
Voeg de gemaakte foto’s toe als bijlage aan de e-mail.

Op het moment dat wij je schademelding hebben ontvangen nemen wij deze in behandeling. Zodra wij vrijgave van PostNL hebben ontvangen graveren wij geheel kosteloos een nieuwe spiegel en verzenden die op de gebruikelijke wijze.

Onder voorbehoud van medewerking door PostNL, en onvoorziene omstandigheden, neemt deze vervangingsprocedure gemiddeld 3 weken in beslag.

logo PostNL

ONTVANG UW KORTINGSCODE!

Vind ons leuk op Facebook, post een Tweet of waardeer ons op Google Plus en ontvang gelijk een kortingscode voor 5% KORTING!

Please make your choice
Discount Coupon Code

Back to top