Glasbreuk? Bij LaserSpiegel krijg je gewoon een nieuwe!

Hoe goed wij jouw spiegel ook verpakken, glasbreuk kan gebeuren! Gelukkig gebeurt het door onze goede verpakking niet vaak, Desondanks gaat het gemiddeld bij 1 op de 350 spiegels tijdens het transport mis.

Juist daarom is het fijn om te weten dat wij bij LaserSpiegel alle orders verzekerd verzenden.

Dus heb jij de pech dat je nummer 350 bent en komt je spiegel kapot aan? Volg onderstaande stappen goed dan krijg je van ons, zonder enige kosten gewoon een nieuwe!

Broken Mirror

Glasbreuk? Lees onderstaande zorgvuldig!

Alle orders die wij verzenden zijn verzekerd tegen glasbreuk. Dat betekend dat wij bij glasbreuk een schadeclaim moeten indienen bij de verzekeringsmaatschappij.

Aan het indienen van een schadeclaim zijn regels verbonden die wij strikt moeten naleven. Hiervoor hebben we jouw medewerking nodig. Want de verzekeringsmaatschappij gaat uitsluitend over tot vergoeding als de claim conform de regelgeving en uiterlijk binnen één werkdag na aflevering word ingediend.

Lees dus onderstaand stappen plan zorgvuldig, zodat we snel een vervangende spiegel voor je kunnen maken.

Maak een foto

Stap 1
Maak foto's

  1. Neem foto's van de boven en onderkant van de verpakking. Indien er aan de buitenkant van de verpakking schade zichtbaar is, maak je een extra detail foto van de beschadiging.
  2. Fotografeer de barcode (streepjescode PostNL zegel) op het pakket.
  3. Maak een foto van de kapotte spiegel terwijl deze zich nog in de verpakking bevind.
Noteer je gegevens

Stap 2
De juiste gegevens

  1. Noteer het pakketnummer van uw zending. Deze is te vinden onder de barcode van de pakketzegel op de verpakking van uw spiegel. Het nummer begint meestal met 2S…… of 3S……
  2. Noteer je ordernummer plus het totale factuurbedrag. Beide te vinden op de bevestigingsmail die we je bij het plaatsen van je bestelling hebben toegezonden.
Return to sender icon

Stap 3
Schademelding

  1. Binnen één werkdag na aflevering meld je de schade per email.
  2. Als onderwerp vermeld je: GLASBREUK order: XXXX (xxxx = is je factuurnummer)
  3. In het bericht vermeld je de datum van aflevering, je naam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer en de gegevens onder stap 2.
  4. Voeg de foto’s zoals benoemd onder stap 1 als bijlage toe aan je email.
Afhandeling

Op het moment dat wij je schademelding ontvangen nemen wij deze direct in behandeling.

Onder voorbehoud van medewerking door PostNL, en/of onvoorziene omstandigheden, worden claims meestal binnen drie weken afgehandeld.

Zodra wij vrijgave hebben ontvangen plannen we je order voor productie. Deze zal kosteloos en op de gebruikelijke wijze via PostNL aan je verzonden worden.

Logo PostNL

Vragen? Bel ons!

Ma-Vr 10:00 – 20:00
Zaterdag 10:00 – 15:00